Tips Kekalkan Iklan Nuffnang

 

Nuffnang ?! Ada ke blogger yg tak kenal dengan Syarikat pengiklanan yang terkenal nie. Mesti ramai yang dah tahu kan. ? Kebanyakan blogger pun letak iklan Nuffnang dalam blog. Dan ada juga blogger yang dah pernah cash out hasil dari Nuffnang. Tapi NQI belum pernah lagi laa. Sebab dulu tak berapa ambil tahu sangat pasal Nuffnang nie. Baru-baru nie jer sangat suke dengan Nuffnang. Tambah-tambah lagi Nuffnang asyik kasi CPUV jer kat blog NQI. Tak masyuk sangat tapi okey laa. 

Di dalam pemerhatian NQI laa sejak dapat CPUV dari Nuffnang nie NQI nak share laa bagi mereka yg belum pernah dapat CPUV walaupun dah bertahun berblogging. Dulu NQI pun tak pernah dapat tapi NQI selalu update di bahagian survey dan hantar ticket ke Nuffnang. Korang tanya laa Nuffnang tanak kasi CPUV ke kat blog and bla bla bla.

Pernah dapat tapi earning dari iklan yang korang dapat tu ciput jer ?! Mari sini NQI nak cerita. Tapi ini dari apa yang terjadi kat NQI laa. Just nak sharing dengan korang. Biler korang dapat jer CPUV dari Nuffnang korang pastikan blog korang sentiasa ada update yg baru. Satu hari satu entry sudah memadai. Kalau rajin boleh la satu hari dua tiga entry korang buat. Biler korang ada update blog makanya akan ada pelawat yg nak baca cerita korang. Boleh la ping entry di group blog yg ada dlam facebook tuu. NQI dah try jugak hari2 ada entry baru dan iklan Nuffnang masih 'On Going' dari 5 Mei 2014 sampai sekarang dan amount untuk iklan tuu pun meningkat dari iklan2 sebelum nie. 

So,itu antara ape yang NQI perhatikan laa. Korang pun boleh try mana lah tahu kot2 menjadi. Masyuk lah korang kan. NQI pun masih berusaha untuk try cash out dengan Nuffnang nie. Tapi nampak gaya macam jauh lagi jer. Kita relaks jer okey. Pelan-pelan kayuh bak kata pepatah. Ada rezeki insyaAllah  :D

7 comments:

sitirohaida said...

sharing is caring.. akak pun amalkan macam tu jugak..

QuraiStory said...

@Kisah Si Dairy : hehe. ini pun tengah blajar lagi :)

anys nadhilah said...

anis pon bru je na berjinak jink dgn nuff yaw.. sblum ni rsa cm nuff ni xde pape. hee

Izzati Amira said...

setuju.. selagi kita maintain kan pengunjung blog kita.. dia akan sentiasa on going.. (:

QuraiStory said...

@Nys Anis : hehe. btul2. baru skrang suke dgn nuff.

QuraiStory said...

@Izzati Amira : itu laa. ini pun baru blaja sikit2.

Si Kosong said...

round round terjumpa blog ni.hehe.mmg berkesan tips yg diberikan..harap smua disini dpt support satu sama lain..jemputlah dtg ke blog http://blogyangkosong.blogspot.com.. moga2 earnings kite smua bertambah..huuhuh..jgn lupe klik ads nuffnang juge ye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...