w0w ! ramai gler 0rg cry pasal nan ak ary nie. ak da lar tade m0od dry mlm smalam. sje na wat ak marah an. b0d0o arh ! kat fb je 3 0rg bikin ak pnas. bl0m cmpur luas fb g. apesal la ngn k0runk nie an. la0 ak mle kan tape la jgak. nie tbe2 je nak ckp at ak mcm2. yg pling bengang adk bradik 2 larh ! lpaz abg cry pasal. adk lak mlut cm gampang. same je due2 cm @#$%^& . eei ! #@%*& ar k0wang. huh ! tade m0od ak na taip pnjang2. pape p0wn k0wang yg wat ak bengang ary nie mmg &%*#$^ . habes phale ak ary nie. tape,s0k ak kmpul phale bnyank2.



! TAMMAT !

BUNGUKS !

hurm,bwu blik dry mdan gpeng ! tdy ayh ak kate na bly mkanan. ta kesa la an. benti la kat ape tah nme tmpat 2 sb0m puspak0m. kan bnyak kdai tepi jlan uh. s0,kua la nak g bly. pas 2 ade la plak s0rank pmpuan nie d0k usha2 an. ta knal p0wn pmpuan tuh. tgk blak dy lak upe2 nyer mmbe abg ak.haha. ape lar ak nie an. ayh ak yg tbe2 mnggedik uh. tana lak bly mkanan at situ. ape tah dy ckp. kua dry tmpat 2. suda2 nyer snggah sinar iman at gpeng 2 kan. b0le lak ayh ak tnye na mkan ape. hish ! dy yg nak mkan tnye ak pesal. pas 2 ayh ak pesan pe tah. smentare tgu siap ak d0k ar at krusi 2. dgn tbe2 ayh ak pndang ngn mke ta puas aty n ckp at ak 'ms0k kete cu' dgn nada siyes. ak p0wn pham la sb per. sb mmat 3 0rg tuh tgk ak len mcm. bpak ak ris0 la ank dy nie kan. ayh ak mmg pntang kal0 0rg laki tgk 0r ckp pape sal ak. sjak kes at stadium 2 la bpak ak jdy cm 2. huh ! bengang je ak. cm la ak nak at laki tuh. eei,tlg ar pham. bpak ak pnah ckp 'jage lembu s'kndang lgy sng drpd jge s0rank ank pmpuan' . ak ingat lgy ayt 2. huh ! mak ak p0wn ta penah mrah la0 jdy cm 2. juz mak pesan 'pndai2 jge dry 2.pmpuan nie skaly da rosak slame2 nye rosak' . pham la ak pe mak ak ckp an. hehe~ pape p0wn an mmg skit aty nan bpak ak ary nie. huh ! ta pham la ak :(

BOSAN !

Huh ! b0san giler d0k uma s0rank2 nie. ALONG tade c0z g keje. AYAH g kl nan ACIK. ANGAH p0wn keje jgak. s0,aku yg ta keje nie d0k la uma cm 0rg b0d0o. bng0n2 jer pgy tdy tgk jam kul 8.50. alamak ! ta s0lat subuh lar. hee~ da bng0n tgk ALONG da g keje. aku p0wn pe lgy. 0n lapt0p la an.pas 2 g bs0h bju. bs0h pnggan mngkuk pe sume. pas 2 mngadap lapt0p smpai kul 12 lbeyh k0ot. tbe2 pr0t b'bnyi mntak mkanan. HAHA. maggi lar pe lgy. takan na msak nasi k0ot. aku s0rank je nak mkan. buang gas buang letrik nak msak an.hehe. s0,siap lar maggi t0myam aku. huu. da lme ta mkan maggi t0myam. dkat kul 1 bwu nak g mndy pgy.ish,anak dare pe la nie. haa ! aku kesah ape. pas 2 kupas la klit bwang 2 nak blender bwang 2 an. nak msak ty sng.hee~ aktiviti sterusnye,0n9 balik. waa ! b0san giler weyh. miaw aku pgy2 da kua date nan awek dy. ALONG ! blik la cpat. b0le gad0 lgy cm smlam.HAHA.

KENDURI TAHLIL

hooray ! settle jgak kndri thlil nie.
nak kate rmai tade la rmai sgt.
nak kate ckit rmai jgk yg dtg.
haha . rmai c0z fmily mak aku jer.
pgy tuh bng0n kul 6. haha.
awl takk aku bng0n.
tr0z g dpur c0z na msak bhun greng.
t0k mkan pgy kan.. hee~
mcm2 la wat pgy 2.
da kul 10 bwu mndy pgy.haha
pas 2 eya nan angah lak dtg.
lpak nan d0rank.
sab dtg lmbat.pina lak ta leyh dtg.
hurm,tape lar.na wat cmner an.
kul 2 eya nan angah p0wn blik.
sbl0m blik smPat g amek 1 pix.
jeng. jeng. jeng.
lihat lar d'bwah.
(^_^)



! EYA , AKU !


p/s : pix angah tade lar..hee~ s0wy angah :)


BiLa Kita Boleh Menjadi TUNANGAN orang tanpa sedar

Percaya atau x, kita boleh ber”tunang” tanpa sedar?? Yup, kita boleh bertunang tanpa kita sedar, bila seorang lelaki, berhasrat untuk mengambil seorang perempuan untuk dijadikan isteri. Eh, itu memang normal bukan? Tapi, yang anda mungkin x tahu, anda sebenarnya sudah bertunang bila situasi seperti berikut berlaku:

Lelaki menyatakan hasrat ingin menjadikan perempuan itu isterinya, dan perempuan itu bersetuju. Adakah dikira telah bertunang? Padahal tidak ada ibu bapa perempuan tersebut.

Pinang dari segi hukum fiqah, bererti pihak lelaki menyatakan hasrat berkahwin pada pihak perempuan. Itu dipanggil pinang. Bila perempuan menjawab setuju, maka jadilah perempuan itu tunang laki tersebut.

Situasi yang dianggap pinangan:

"Aku nak jadikan kamu sebagai isteriku"

"Kahwinlah dengan kita bila2"

Bila si perempuan bersetuju, dia akan jadi tunang. Sama ada bercakap dalam telefon, tetap dah jadi tunang.

Contoh:

"lelaki sebut dalam telefon, "I nak jadikan u isteri I lah"

Perempuan tersebut jawab, I sukalah, I setujulah, oraitt I’m fine, oklah, I redha atau apa2 yang menunjukkan dia suka dengan “pinangan” lelaki tersebut, maka ia sudah dianggap bertunang.

Jadi, bila dia dah jadi tunang orang tanpa sedar, bila ada lelaki yang meminang, hukumnya haram.

Kita orang melayu time nak tunang duk bawak rombongan 1 bas, bawak barang2 pinangan, itu sebenarnya adalah ADAT bukan dari segi hukum Islam. Dari segi hukum Islam, dah jatuh hukum tunang.

Persoalan ialah bila Ibu bapa xde. Mengikut hukum syarak, kalau perempuan itu sudah diizin pada syarak. Sebagai contoh, perempuan yang cerdik, yang baligh, yang blh berfikir, etc dia sudah dianggap bertunang.

Bila perempuan tu x menepati hukum syarak tersebut, contoh seperti x baligh lagi(baru darjah 3 mungkin), perempuan tu bodoh(x boleh berfikir), gila, dan sebagainya, makanya wali diperlukan untuk jawab “pinangan” tersebut.

Haaa, adakah anda ternganga bila tiba2 tau anda sudah menjadi tunangan orang tanpa sedar?? Haaa, ayokkk, x tau. Hehehe.



p/s : tak tau bt0i ke idak. tpy aku da t'bce.

ARNAB ???

abg aku gedik nak arnab plak . ylar kcing ary 2 ta dpat . mhal sgt . RM500 lbeyh . kcing parsi kan . sure lar mhal . bek aku bly bnde laen . lgy bg0s . RM500 t0k sek0r kcing . skaly mati mlayang RM500 aku . eei,ta kuase aku . arnab p0wn b0le . kiut jgak . hak3 . tpy ykew abg aku nak bly . ta cye la aku . nak tlg tpup aku 3 inggit p0wn pyah . nak bly arnab . eei,tlg lar . hurm. tpy kal0 bly p0wn bg0s jgak . ta penah lgy bela arnab nie . mesty best . haha. pas nie kal0 abg aku bly mesty miaw aku mraj0k. haha . da lar kcing aku 2 rety mraj0k . sape ajar ntah . haa,ckp sal miaw aku kan . da 2 ary dy ta blik uma . mraj0k lar 2 aku ta bgy mkan . ta p0wn mraj0k sb ayh aku marah dy . eei,mcm2 la miaw aku nie . haha . pape p0wn sm0ge kcing aku blik uma . rndu nak pl0k ti0m dy :)

RINDU !

Hurm,rindu kat mak . next week nak wat knduri tahlil . da 3 blan mak pegy an . cm tak caye jer mak da tade . npe lar mak pegy cpt sgt . acu takk smpat nak blajar msak asam pdas ikan pari . da lar acu ske mkan . laksa jer acu smpat blajar . 2 p0wn sb acu ske laksa . kal0 takk mmg takk blaja p0wn . ary 2 acu msak laksa . sdap la jgak .hehe. angah ckp same cm laksa yg mak wat . hurm . mak tau x acu cm 0rg giler at umah nie . tade kwan nak smbang . dlu mse mak ade wk2 maghrib msty mak ms0k blik nak smbang ngan acu . kte glak same2 an . tpy skunk acu s0rank2 jer . acu ingt lgy ary kamis mlam 2 mak skit . mak ta larat nak jlan . pas bkak p0se ayh nan al0ng g klinik . amek ubat mak . acu teman kan mak kat uma . acu tgk 1 video tuh . nangis acu tgk video 2 . acu ckp dlam aty 'kal0 mak tade tgl la acu s0rank2' . tak lme pas 2 mak jrit pgil acu . acu g tgk mak . mak tr0k sgt mse 2 . tak smpai 5 mnit ayh blik . pas 2 ayh temankan mak plak . kul 11 acu ms0k blik na td0 . tpy ta leyh td0 p0wn . dkat kul 11.30 . ayh pgil acu nan al0ng . ayh s0h tlg angkat mak . mak jt0h at blik air . mse 2 acu ase cm nak nangis jer . pas angkat mak . ak d0k sblah mak . mcm2 mak mrepek mse 2 . ape mak ckp acu nan ayh tak pham p0wn . 1 jer yg acu dnga . mak ckp 'abis la' bnyak kly mak ckp . acu tr0z kua dry blik . acu tanak nangis dpan ayh . acu ms0k blik . tgk f0n bnyi . ta smpat p0wn jwab . tr0z acu k0l shakir . acu nangis mse k0l dy . mcm2 shakir ckp . dy ckp jgn nangis . dy tanak tgk aku sdeyh . pas 2 aku mcj nan dy . ayh pgil aku s0h k0l angah . aku s0h angah blik . mse 2 acu da agak mak mezty nak tgl kan acu slame nyer . ayh nak bwak mak g hsptal tpy mak tanak . da dkat kul 2 pak lang nan mak lang smpai . d0rank nak tgk mak .pas 2 ayh tnye pndpat acu nak bwak mak g hsptal ke x . tr0z aku jwab 'bwak jelar . ty pape jdy bwu nak nyesal'. ayh p0wn s0h tuka pkaian mak . aku nan mak lang p0wn tuka pkaian mak . kunci umah pe sume . bwak mak g hsptal . smpai hsptal d0ktor tr0z check mak . aku asyik kua ms0k je tgk mak . da kul 3 lbeyh . tbe2 mak ms0k z0n kritikal . aku tnye d0ktor 2 . d0ktor ckp tkanan drah mak rndah . aku tr0z ckp kat ayh mak ms0k z0n kritikal . ayh tr0z g jmpe d0ktor . aku tgk ayh nan al0ng pnat sgt . aku s0h ayh nan al0ng tgu kat lua . ty pape aku pgil . aku p0wn penat + ngnt0k sbnarnyer . tpy tape la an . da kul 6 lbeyh ak ms0k tgk mak . d0ktor 2 ckp mak kne ms0k wad . aku ckp 0ke jer . pas 2 mak tbe2 jrit tnye nak pegy mne . aku p0wn jwab 'mak kne ms0k wad.mak ta shat'. pas 2 mak ckp 'aku tanak.aku shat'. d0ktor 2 glak je dnga mak ckp . 0rg 2 p0wn nak bwak mak g wad . smpai kat lua aku tgk ayh nan al0ng td0 at krusi lua tuh . aku p0wn kj0t kan ayh nan al0ng . pegy tmpat x-ray jup . bwu g wad . kul 7 lbeyh cm 2 . aku g kua ckp ajak ayh blik dlu amek brang2 mak . ayh s0h aku ckp kat mak . ak p0wn ms0k balik . aku p0wn bsik kat mak ckp nak balik uma kjap .aku s0h mak td0 . s0h mak rhat puas2 . aku p0wn balik lar . smpai kat sg.raia . pak lang k0l ayh . ckp mak da kritikal . al0ng p0wn pe lgy pusing balik lar . mse 2 ak nangis . ak tk0t ta smpat jmpe mak . kal0 yer p0wn nak pegy bia lar acu jmpe mak wat kly terakhir . acu nak mntak maaf kat mak . smpai hsptal da kul 9 . smpai je wad ak tgk mak da tak grak . mak lang pl0k aku . s0h aku bnyak2 b'saba . aku tgk je mak . pas 2 ayh pgil aku s0h k0l acik nan angah . mse 2 bwu aku sdar yg mak da tgl kan aku slame nye . aku p0wn k0l angah . tpy ta jwab mybe angah keje . k0l acik plak . kly ke-3 bwu acik jwab . acu ckp kat acik 'mak da tade' . acik tbe2 tngking aku ckp aku pnipu . aku p0wn ckp 'org tak maen2 la bnde nie' .aku dnga acik nangis . tr0z aku bgy f0n kat ayh . al0ng p0wn smpai . bler dy tgk aku nangis dy p0wn nangis . dy tak ckp pape p0wn . ak plak tlg mak lang nan d0ktor 2 uruskan mak . ayh k0l sdre mare . kul 10 aku nan al0ng blik uma . sb angah k0l ckp sume da smpai . pntu tak leyh bkak c0z knci ade kat aku . aku p0wn blik nan al0ng . ayh plak tgu kat hsptal . ayh blik nan van hsptal . smpai je uma mak yang tr0z pl0k aku . acu kasi knci kat angah . kmas uma pe sume . kul 11.30 ayh smpai uma . d0rank siap2 kan brang nak mndi kan mak . ayh ckp nak kbumikan mak lpaz asar . sb nak tgu acik blik dry pd . kul 2 lbeyh acik smpai nan pak cu n zamir . k0l 3 lbeyh mndikan mak sume . kul 4 lbeyh nak kbumikan mak . ayh g nek van jnazah . ak lak naek kete awek abg ak . ak,sab,eya,myra nan ekin pegy skaly . el0k jer mak kbumi 2 . 0rg p0wn azan . aku nangis mse dnga azan 2 . ta pena sbl0m nie 0rg mninggal jdy cm 2 . nie kly p'tame jdy cm 2 . hurm . da dkat kul 6 aku p0wn blik uma . sab nan eya pesan kat awek abg ak . jgn kasi aku d0k s0rank2 . nty ak nangis . aku p0wn snyum jer . sdre aku msak t0k b'bke . bler ak bkak peti ais . aku tgk ade karipap yg mak smpan kat tmpat beku . aku p0wn kua kan . mak yang tnye nak wat ape . aku p0wn ckp nak greng lar . nie la mkanan yg mak wat . aku nak mkan karipap 2 . b'bke jer tr0z aku amek karipap 2 . aku nak rase karipap mak aku wat kaly terakhir . mnangis aku bler aku mkan . aku dnga mak yang ckp kat sdre yg laen . jgn tnye npe aku nangis sb karipap 2 mak aku yg wat . s0rank p0wn ta teg0 aku mse 2 . pas 2 aku d0k lua nan awek abg aku . smpai la aku ttid0 kat krusi 2 . al0ng kj0t kan aku s0h ms0k blik . ms0k blik kasi mcj kat shakir . pas 2 tr0z td0 . hurm . acu hrap mak aman kat sane yer . acu syg mak sgt2 :) hurm . acu ingat lgy smnggu sbl0m mak mninggal adk bradik mak blik kg . pagy 2 kte pegy kg . da kul 11 kte blik sb nak g knduri . da blik kndri mak nak g kg . aku mlaz pegy . tbe2 mak ckp 'aku nak jmpe adk bradik aku . tah2 nie kly terakhir aku jmpe adik2 aku'. along p0wn bwak la mak g kg . rupe2 nyer mak da tau mak nak pegy tgl kan kami sume kan . acu ingat pesan mak kat acu sbl0m mak pegy . mak jgn risau yer . acu akan jge ayh . :(

30 Perkara Perempuan Tak Sempat Bagitau Lelaki

Dahsyat sungguh pompuan ni...banyak perkara yang mana perempuan lebih suka difahami secara tersirat. ye ke tak sempat bagitau?silakan baca.

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akan lakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi/Assalamualaikum' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.


p/s :takk semua yg d'atas wujud dlam dry stiap wanita .

LAWAK SIAL !

ape yg lawak ? HAHA . tdy ade lar ms0k 1 mcj . ak ingt kan MUCHUK ak . upe2 nyer 0rg laen . n0 yg takk dikenali . tau pe dy send at ak . HOI BETINE ! DAH TAKDE JANTAN LAEN KE KAT DUNIE NIE ! YG KAU NAK MENGGATAL NGAN BALAK AKU ASAL . AKU TAU LAR BALAK AKU TUH NSEM . TPY TAK PYAH LA NAK MENGGEDIK NGAN BALAK AKU . DAH LAR BOHSIA ! ADE HATI NAK KAT BALAK AKU ! FYI . AKU DAH KAPEL NGAN ZARIL 3 TAHUN LEBIH TAU TAKK . SO,AKU TAKNAK KAU KACAU HUBUNGAN AKU NGAN ZARIL ! BODO PUNYER BETINE !

HAHA . tbe2 nak sound ak plak an . sape zaril ? ak p0wn tade mmbe nme tuh . then,ak p0wn blaz lar . EHH . SKE ATY AKU LAR NAK MENGGEDIK KE APE KER . KAU KESAH APE ? DAH BALAK KAU TERGILE2 KAT AKU . NAK WAT CMNER AN . KAU BKAN NYER CUN POWN . SB 2 DY LAYAN AKU . DY TAK MNAT KAT KAU POWN . DY SUKE2 JER . GRRR~ PRASAN LA KAU . MACAM LARR BAGUS ! HAAA ! haha . cm yer2 jer ak nie an . sjer jer nak wat pempuan 2 hott .

tbe2 f0n ak bnyi . dak 2 k0l . pergh,bnyak langsi mlut dy . huh ! mcm2 lar dy ckp at ak . siap maki2 g kan . nak tau per dy ckp . WOI ! KAU TAK PYAH LA NAK MENGGATAL NGAN ZARIL . AKU SYG DY . KAU JGN KACAU AKU NGAN DY LEYH TAKK . DAH BOHSIA WAT CARE BOHSIA BEB . KAU INGAT ZARIL TAK TAU KER KAU BOHSIA . ade lgy ar dy ckp an . tpy ta pyah lar . ak p0wn takk ingat sgt ayat dy cmner . ak pown jwab . EHH ! KAU SAPE ? ZARIL SAPE ? AK RASE KAU SLAP ORG NIE . AKU TAK PENAH ADE MMBE NME ZARIL . N AKU BKAN BOHSIA . AKU POWN TAKK TERINGIN NAK RMPAS BALAK ORG . BALAK AK 2 CKUP AR . NAK TMBAH2 LGY WAT PER . KAU NAK CKP NGAN SAPE NIE ? KAU JGN WAT TAK TAU PLAK . KAU ZANA KAN ? HAH ! ZANA ? UPS SORY SLAP ORG LARH . AK QURAISHIA . HARAP MAKLUM ! KAU JGN MAEN2 LAR WEYH . KAU DOK KAT MNE ? UMO BPE ? TADE MSE AKU NAK MAEN2 . AKU DOK PERAK . AGE 16 . OHH ! MAAF KAK MAAF . SLAP TKAN NO LAR . NO AKAK NGAN PEMPUAN 2 DKAT2 . truz dy pdam . err~ sngal nyer pempuan . HAHA . 2 lar laen kly nak maki org cek no btul2 . nie nak maen terjah jer .nsib bek ak kne kan dy kjap jer .






4.11.2010


JB+J bergabung nan S.H.E EVOLUTION . haha .
tpy Rina tade sb dy yg snap . haha .
lokasi nie ape nme tah . lupe sudeyh .
yg pasti at Kuala Kangsar .



SAB N QURAI . huhu .
serasi b'sama . spnjang ary nan dy je p0wn .
at BUKIT LARUT . sape snap tah .
antare eya or pina . haha .



EYA,SAB,QURAI .
grrr~ bju same larh . HAHA .
kaler je laen . huhu
at BUKIT LARUT .
snap by PINA NGOKNGEK !


nie kat mane ? haha
MUZIUM TAIPING k0ot .
pape lar . mmg hepy at cnie .
asyik nak glak jer .
snap by SAB LONJONG !




kat MUZIUM TAIPING .
tmpat nie pling bnyak kite snap .
sape snap ?
0f c0z la AZIM .
juru kmera tetap kami . HAHA



HAA !!! nie larh AZIM . haha
tengs weyh c0z sudi jdy juru kmera kt0rank .
kau TERBAEK + SP0TINK gler .
mne ade kt0rank d'situ ade kau .


nie kat SG.PERAK .
benti mkan jup yer .
smntare tgu nak nek bas snap la dlu .
sume dak f.4 yg giler2 . HAHA
snap by MAMAT .




+ PALING TA LEYH LUPE +

BUKIT LARUT ?
- menjerit mcm org giler .
-nek BUKIT LARUT yg ade 93 conner .

ZOO TAIPING ?
JB+J kne kejar nan MONYET .
haha . meng0ng pnyer MONYET .

sampai uma kul . . .
lupe larh .
nak tau tnye MUCHUK ak .
blik2 tr0z cas f0n n blaz mcj dy .
mcj yg ak kasi at dy da delete .
ta dpat nak knal pasti kul bpe smpai uma . huhu

p/s : pix ade lgy . tpy dlam fb . nak tgk p terjah fb ak . (^_^)

TAK SUKE !!!


! PALING TA SUKE !

GRRRRR !!!
kenape kne mkan .
tata0 ke yg ak ta suke ubat .
ubat yg pling kecik p0wn .
ta tentu ak mkan ke idak . HAHA
eei . tlg jauh kan ubat 2 dry ak !
arh,tdak . ak takan mkan ubat .
dry kecik ak mmg benci ubat .

dlu kecik2 mkan jgak .
tpy dpan mak ak jer .
ltak bwah lidah .
pas 2 ms0k blik air buang . HAHA .
s0ry la yer mak .
sb tipu kate da mkan .
pdhal buang .

ape b0le buat .
ta b0le nak telan ubat uh .
smpai la besar pangai ak cm nie .

p/s : tlg jgn pakse ak mkan kal0 ak ta suke !

ARGH !


! LEBIH KURANG CAM NIE LA BILE SAKIT KEPALA AKU DATANG !


BENCI !!!
ak pling benci bler skit pale .
ase cam nak pcah pale ak nie .
asyik b'denyut jer .
ak ta ske la weyh .
mate ak p0wn sure bengkak c0z nangis .
nangis sb per ?
sb ak than skit nie lar .


sb per ak slal0o skit pale ?
1. cahaya yg TERLAMAU terang .
2. bunyi yg sangat bsing (ase cm maki je sape yg wat bsing)
3. perut kosong (tak makan at0 berpuasa)
4. makanan yg mngandungi aji-no-moto (maggi)
5. tension,bnyak sangat pikir .



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...