Wajah Cantik Berseri Dengan Charcoal Mask

hye,seperti yang dijanjikan saya nak cerita pasal mask yg saya gune. sory lah lambat giler wat entry psal mask nie. hehek. sebagai blogger kte nak p0st entry kena lah ade m0od. ye dakk. ? nie maen tulis jer 1 info punn tak dapat. lagi punn saya mintak kebenaran tuan punye produk dulu. * beria nye nak mintak kebenaran. hell0 ! mesti lah. baru lah best nak taip. keizinan pun dah dpat kan. eyh,melalut dah aku ! hahaha. entry sebelum nie dah janji nak citer pasal mask yg saya gune tersangat lah best. alah ENTRY NIE. So,nak tau mask ape. jengjengjeng ^.^v






gambar di ambil dari page Dian Pixy. hehe. malas plak nak amek gambar. kalau snap punn same jgak kan. hee. 0kay yang tuu lar mask saya gune. ehh,bkan yg bulat kecik tuu. sebelah dy tuu. huhu. sebelum saya beli mask nie kan. usha lah dulu org komen mcm mne kan pasal mask nie. ada lar dlam sebulan dok usha jer page and blog Dian Pixy nie. biase lah bile nak beli barang2 mcm nie melalui online shop nie takut ckit. last2 beli jgak. rasa nye blan 12 thun lpas rase nyer. sb barang Dian Pixy smpai mase saya kat kl akhir thun lepas.


Okay,mesty ade yang tanye ape yg bulat tuu. haa ! tu lah Pati Apricot. my favourite. best giler pakai. bau pun wangi. suka sangat2. paling best pkai nie sb kalau ade jerawat letak jer pati apricot nie sekejap jer jerawat tuu kecut. selain tuu untuk menghilang kan parut jerawat. tapi take time la nak hilang kan.selama 2 blan cuba pakai tersangat lah puas hati. pati apricot nie digandingkan plak dgn charcoal mask. pergh ! superb. serasi bersama gitu. haha.


CHARCOAL MASK WITH PATI APRICOT

MASK NI SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT ,DIGALAKKAN UNTUK KULIT SGT2 BERMASALAH

** mask ni dibuat dari arang
** sangat digalakkan untuk mereka yang ada masalah kulit berminyak
** kulit berminyak adalah punca masalah jerawat !
** bertindak meransang penghasilan tisu-tisu baru dan memudahkan detoxifikasi
** ** ada masalah white head,black head ,di syorkan mengggunakan mask ni



Selain mask and apricot, saya guna pencuci jgak. best sgt2. kire nye mmg puas hati lar kan. dlam seminggu dah boleh nampak perubahan kat muka kita nie haa. hehe. now, pencuci and apricot dah abis. alar,sad giler. duet pun tak masyuk lagi nie. kalau ade duet now i bank in tau. nasib baek mask ade lgy. sb guna seminggu skaly jer. haha. ehh,korang tanak try kew. ? ish ! rugi lah beb. haha. nak promote nie. maybe korang nak usha dulu kan. mana tau tah2 aku nie penipu plak kan. HAHA. So,korang boleh singgah PAGE and BLOG.


UNTUK ORDER, ISI FORM DI www.dianpixy.com

p/s : penat lar taip. sape nak beli tuu belanjer lar skali. hehe ^.^v




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...