Apa itu Nuffnang


Hai semua, jom kita kenal-kenal dengan Nuffnang. Harap-harap dapat BE dari Nuffnang lepas nie. Saya baru jer dengan Nuffnang nie. Awal tahun nie baru menjinak-jinak kan diri dengan Nuffnang. Dapat lah jugak campaigns dari Nuffnang kan. Itu pun masa bulan 2 baru dapat. Almaklum lah org baru. Jom kita kenali ape itu Nuffnang.


Nuffnang.com adalah blog pengiklanan pertama di Asia Pasifik.

Pelantar dalam talian Nuffnang membolehkan pengiklan untuk menyiarkan iklan berasaskan grafik atau video ke lebih daripada 300,000 blog Malaysia yang menjadi tuan rumah pelbagai jenis pelantar.

Nuffnang.com kini mempunyai cawangan pejabat dalam 4 buah negara, Singapura, Malaysia, Filipina dan Australia.

Ia adalah daripada pejabat-pejabat pasukan Nuffnang yang secara aktif mencari jenama untuk menyesuaikan dengan blogger Nuffnang. Antara pengiklan Nuffnang seperti Citibank, Nokia, Sony, Procter & Gamble, Nokia, Nike, Nestle, dan banyak lagi !

Selain pengiklanan berasaskan blog, Nuffnang juga bangga dengan menjadi sebuah komuniti untuk blogger oleh blogger, menganjur dan menyokong pelbagai jenis penulis blog menghadiri acara-acara seperti tayangan wayang, seminar / bengkel, pihak, dan banyak lagi.

Nuffnang telah banyak disiarkan di akhbar-akhbar utama seperti The Star, Malaysia dan The Sunday Times, Singapura, di kalangan media lain.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...