Trafik Blog Menurun

Hai semua. tadi godek-godek lah Nuffnang. Then,tengok lar Analitics kan. Agak menyedihkan sebab menurun UV saya. hehehe. macam mana ini boleh terjadi. jom tengok dulu apa sudah jadi.



Ini lah bulan lepas punya. ehh,apa pasal menurun plak nie. ? dok fikir la macam mana boleh jadi macam nie. Suddenly teringat hari tuu internet takde seminggu. So,mmg tak update blog lah seminggu. Ini lah punca nya. Agak nya lah kan. Dah takde post apa-apa sapa pulak nak masuk blog nie kan. Aiy0yoo,baru nak tingkatkan UV. Dah menurun pulak. Walaupun tak bnyak UV yang aku dapat. but,aku tetap b'syukur. ada lah jugak UV kan. hehehe. So,update blog nie penting untuk dpat kan UV yang banyak. Macam cerita kat ENTRY INI.



Haa. ini untuk minggu ini pulak. Ceyy,tiba-tiba 4 April naik mendadak pulak kan. ? Senyum jer. Tapi tak lah 100 UV pun. haha. takpe. pelan-pelan kayuh ye dakk. Antara entry yang menyumbang UV untuk minggu ini ENTRY INI dan INI.

Harap-harap lepas nie semakin bnyak lah UV dan mungkin dapat BE dari Nuffnang. Tu pun kalau Nuffnang baik nak kasi BE. Blogger otai share lah sikit tips nak dapat BE dengan traffik tinggi nie. Saya budak baru belajar. hehehe

Eh,lupa plak tengok sini dulu yer sayang --- > SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...