Rahsia dapat BE

Hye. Nie nak share sikit la mcm mana aku boleh dapat BE kan. BE tuu tak la bnyak,baru dapat 4 BE jer. Sebelum aku dapat BE aku penah terpikir nak curang dengan Nuffnang. Nak pergi kat Komli plak. hahaha. Yela dah dekat setahun kot setia dengan Nuffnang tapi hape pun tak dapat kan.Tapi baru2 nie Nuffnang baik hati bagi 4 BE kat aku. hahaha. Nuffnang tau kot aku nak curang dengan dy.

So,kat sini aku nak share la kat korang sebelum aku dapat BE tuu aku ada hantar tiket kat Nuffnang. Aku tnya biler boleh dapat BE dari Nuffnang. Lepas Nuffnang reply tiket aku tuu. Aku update survey plak. Then 2,3 hari lepas tuu dapat BE. Untuk 2 BE yg aku dapat baru nie aku terkejut juga la mcm mane boleh dapat. Then,baru aku teringat sehari sebelum aku dapat BE aku ada update survey. So,aku rasa aku kena update survey selalu la. Hahaha. Korang pun boleh try update survey selalu. Mane tau melekat 1 BE kan. Tapi kalau tak menjadi jgn salahkan aku oke. Nie ape yg aku nampak la selepas aku dapat BE.

Buffered Earning,Nuffnang,


Korang yang tak dapat UV tinggi tuu jgn risau oke. Sb blog aku pun bukan dalam kategori yang dapat bnyak UV. Blog tak famous. haha. Kalau tak percaya tengok gambar atas tuu. Uv aku tak sampai 50 pun tapi aku boleh dapat BE. Ada blogger yg dapat UV lebih 1000 sehari tapi tak pernah dapat BE. Yang penting kena usaha dan jgn putus asa oke. Haa. Itu je nak share. Gudluck :D  Ehh,rajin2 la klik iklan Nuffnang dlm blog nie yer. hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...