Pencarian Sponsor

Assalamualaikum. Saya nak mencari sponsor untuk Giveaway saya. InsyaAllah kalau ada yang sudi sponsor saya akan buat Giveaway untuk followers saya. Kali kedua saya nak buat Giveaway. 1st Giveaway lebih 50 orang join. Kali nie insyaAllah lagi ramai :)

  • Nama
  • Link Blog
  • Apa yang nak disponsor 
  • Berapa orang pemenang
  • Syarat dikenakan *blog atau fanpage sahaja

Okay,bagi sesiapa yang berminat nak sponsor amat digalakkan. Tak kesah la nak sponsor ape kan janji ikhlas. Tapi digalakkan topup dan barangan pos :)  Kalau boleh hadiah lebih dari 2 orang la yer.  Dan kalau ramai yang sponsor saya akan buat pemilihan yer sebab tanak ramai2 yer :)

Bagi yang berminat sila PM kat FACEBOOK  semua detail di atas yer :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...