Hadiah Penutupan 2012

Yeah ! tomorrow new year right. And today penutup untuk tahun 2012. Alhamdulillah masih bernafas sehingga sekarang :) Semoga tahun 2013 lebih bermakna dan rezeki bertambah. Amin. Dan seperti tajuk diatas 'Hadiah Penutupan 2012'. Aku tersangat lah happy sebab dah dapat laptop sendiri. hooreyy. Yes,aku mmg gila dengan laptop. And bercita-cita untuk dapatkan lappy sendiri. Dalam kepala otak nak Asus. Tapi beli Acer. Dah terminat nak buat macam mana ye dakk. hahaha. Okey,take a look my new lappy  =)

 


 

sumber : google 

Gambar ambil kat google. But,macam nie la rupa my lappy. gold okey. muahahaha ;) Akhirnye dapat juga. Duit ayah aku la. Tapi aku dah cakap nak guna duit dy je dulu. Thats mean aku kena bayar balik la nanti. Thanks ayah. hehe. Actually berat hati ayah aku nak belikan sebab takut nanti aku asyik online je. Tapi ayah aku terpaksa juga beli sebab aku study sekarang Networking. So,memang memerlukan lappy la. Kerja aku lebih ke arah penggunaan laptop. hehe. Sakit mata la aku lepas nie mengadap lappy je. errr~ hahaha. Okey,nak gerak p kelas. Bye  =)

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...