Belajar Di Tempat Baru ( PUO )

Yeah. Sekarang dah jadi student PUO. Bangga okay. And amek jurusan Networking. hahaha  :D Nak sesuaikan diri duduk asrama tak susah pun sebenarnya. Sebab dulu pun pernah duk asrama kan. Yang jadi masalah nye nak sesuaikan diri dgn kawan2 baru,tmpat baru and cara pembelajaran yang baru. And syukur dapat roomate yang oke. Takut gak dpat roomate prangai pelik2. haha. Roomate aku tuu nama Siti Nur Atika. Dy tuu duk Johor and jurusan seni bina. Cayalahh beb. haha  :)

 


Inilah roomate ( kiri ) aku. Tatau gambar masa biler nie. Yang pasti malam and kat kamsis PUO sb ada aktiviti. Kitorang nie duduk kat Blok G. No bilik tak boleh la kasi tau. Nty korang dtg an. hahaha. Selain roomate aku nie. aku ada jgak kawan bilik sebelah. Dak KL and Johor. Rapat dgn dak Johor laa. Sb dy tuu suka lepak bilik kitorang. Bilik kitorang nie best and cantik and wangi. hahaha. Tak larat taip panjang2. Tgk jelar pic yang sempat kitorang snap  :D

 

Jiran sebelah bilik  :D


 


 

2 comments:

aien said...

hahaaa welcome to PUO....hope enjoy yo study oke junior ^_^

fardiyah said...

ary tu sy dpt puo tp x g..sebab ayh xnk..huhuuu :') gudluck study eah! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...