siapa nak makeover rumah secara percuma, yayy! :D



> KLIK BANNER UNTUK JOIN <

saya nak nadia pilih rumah saya untuk di makeover oleh wall makeover by na keranaaaaaaaaaaaa Sha tak reti nak kasi bilik Sha cantik. hmm,so sad  :'(  Lagipun bilik Sha baru jer cat. Wah ! pink tau. Sha dalam proses nak mancantikkan bilik Sha. Dan Sha nak bagi abg Sha jeles yang bilik Sha nie cantik. Sha nak cat bilik pun abg jeles tau. Sebab bilik dorang tak best. HAHA. Dan yang paling penting Sha memang suka bilik yang KEMAS dan CANTIK ! Sha dapat bayangkan kalau Sha dapat hadiah utama bilik Sha mesti lagi ohhhsomeee. yeah ! Sha mesti tanak keluar dari bilik dah. hehehe

Haa,itu jer. Tak larat nak taip panjang2. Lagipun Sha kesian kat sis nadia nanti kena baca panjang berjela-jela pulak. hehe. Harap2 dapat hadiah utama. Amin :)


Hadiah Utama: 
dinding korang akan dimakeover kan sepenuhnya oleh wall makeover by na secara percuma bernilai RM299. 

5 hadiah tambahan dari nadiafarahida: 
5 perhiasan/peralatan rumah

5 hadiah sponser dari wall makeover by na: 
5 stensil polkadot bernilai RM350 setiap satu.




3 comments:

MarliaMarble said...

WAH,join ye! all the best,semoga ada rezeki dapat make over..=D

nadia said...

salam shaaaa. ;)
nadia singgah sini. thank you so much dear sebab sudi join. nanti nadia akan upkan semua entry peserta ye. insyaAllah mintak2 rezeki sha kann. amin. :)

nadia said...

nadia tengah studiiiiiiiii ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...