SEGMEN : Bersama warna kegemaranku





Hey,tuan punya segmen ajak saya join.
Now,saya nak join. hehehe.
Saya nak tag semua yg baca sekarang.
Nak join klik banner ok sygs :)

Saya suka MERAH ! yeaa,sape same. ? kita geng. haha. Walaupun saya suka MERAH. tapi tak bnyak baju,handbag,kasut wane MERAH. tak tau la kenapa. Saya nie suka warna MERAH,HITAM,PUTIH. haa,mcm gothic plak dah kan. Bagi saya warna ketiga2 tuu memang sepadan. Tapi memang saya suka MERAH. hehe



yeah ! peace ^.^v


Ada lagi bukti. Tgk header tuu. Doodle warna merah. Blog saje pink. Perempuan kan. Tak sah kalau takde pink. hahaha. oke.itu saja dari saya. SEKIAN :)

Tarikh Tutup : 30 Sept 2012

4 comments:

Sya Chot .. said...

thnk q for join my contest..good luck :)

~ Aten Story ~ said...

follow dr segmen sme..follow aten balik tau..

http://atienstory0809.blogspot.com/2012/09/segmen-bersama-warna-kegemaranku.html

Misya said...

Salam kenalan! Very nice blog here. Suka3x!=) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/10/tempoh-hampir-tamat-cepat-join-segmen.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...