Nak Dapat Followers Ramai Kenalah Jadi PENIPU


Gambar di atas hiasan semata-mata. Dah nampak tuu ringan2 kan laa jari jemari korang untuk follow saya. Anda dipaksa follow saya dengan kadar segera ! hehe. Ehh,hajat dihati ingin buat Giveaway. Itu pun bila followers dah sampai 400. Mak aih ! jauh nya lagi. HAHA. So,agak2 ada nak join tak kalau buat Giveaway. ? Kalau takde respon tak nak lah buat. hikhok~

Okay,seperti tajuk di atas 'Nak Dapat Followers Ramai Kenalah Jadi PENIPU'. Ish,kejam jer ada blogger penipu nak retis lah konon dapat followers berjuta-juta kan. Ini bukan cerita rekaan. . . Ini benar-benar belaka. Malu ahh jadi blogger PENIPU. buuu sama dia.

Ada seorang blogger comel ( saya la tu ) HAHA. Tiba2 teringat ada join 1 contest nie. Then dok pergi lah terbang ke blog penganjur contest tuu. Belek sana belek sini. *eh,mana senarai pemenang. ? . Eh,dah tak jumpa. Padahal dah lama tarikh tutup contest tuu.

Jalan-jalan lagi dalam blog dia then tengok dekat shoutbox dia. Ada seorang makhluk Allah tulis 'BUAT CONTEST LEPAS TU SENYAP' and blablabla ayat orang tu. Agak nya peserta macam saya nie lah kot. Adoi,main tipu2 plak penganjur contest tuu. Dekat page dia pun orang dok tanya itu ini.

Pendapat saya lah mungkin dia memang PENIPU nak followers banyak. Itu kalau fikir dari sudut negatif laa. Kalau dari sudut positif. Mungkin dia ada hal yang tak dapat dielakkan seperti SAKIT,LINE INTERNET TAKDE atau apa2 saja yang tidak disengajakan. haha. Siapa blogger tuu biar saya saja yang tahu ^.^v

Korang pernah jadi penipu ke idok. ? Haha. Tak payah la jadi penipu nie. Tak selamat hidup tau. Sekali orang tak suka selamanya orang tak suka. Kalau 9 kebaikan kita buat and ada 1 keburukan. Keburukan tu lah yang orang akan ingat sampai bila2.





7 comments:

Unknown said...

Haha.. patut aku nak klik follow takleh.. Mati-mati aku ingat widget follower.. Gambar rupanya

widget betul kat sidebar yer.. Kalau nak buat contest, biarlah mampu.. Kalau tak mampu, nanti buat org marah jer..

QuraiStory said...

haha. dah terang kat situ gambar tulis nye. hehe.

tuu la pasal. saje nak tambah dosa la tuu buat macam tuu. hik3 ^.^v

FH said...

Haha betul tu ^_^ saya setuju entry ni ^_^

Win RM200

Anonymous said...

tak baik tipu2
heheee
ape2 pom entry nie ade btolnye

QuraiStory said...

@farah hanim betul2. tak baik tipu kan. hehe. btw,tengs :)

hana said...

Dah pernah kena sekali -,-'
Bila tanya pada penganjur tu, pemenang dah diumumkan.. bila cari, tak jumpa langsung senarai pemenang tu. Benci kalau ade penganjur yang macam gini. Haishh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...