Lawaknya Cerita Pasal Jus Monavie !



Hey korang ! Sape pernah minum Jus Monavie. ? Amacam kesan dia. ? Ok ke tidak ! Tadi kan sha balik kampung ayah dekat Teluk Intan. Lepas tuu singgah rumah seorang cikgu nie. Sembang punya dah lama. Tiba2 isteri tuan rumah nie promote Jus Monavie nie kat kitorang.

Macam2 lah dia cerita. Jus tuu elok lah and blablabla. Siap kasi rasa lagi. hek2. Then dia suruh lar beli. Sebab ayah cakap ada sakit darah tinggi. Then,makcik tuu cakap lah lagi pasal Monavie nie. hehe. Tiba2 ayah tanya sebotol and sekotak berapa. ?

Makcik tuu cakap sebotol RM130. Sekotak RM450. Kalau jadi ahli sebotol boleh dapat RM100. Terkejut dengar makcik tuu cakap harga nyer. Dalam hati sha cakap *aku pun penjual jus monavie jugak ! takde lah mahal macam nie* . Haha. Sha jual sebotol RM100 kpd ahli dan bukan ahli. Sekotak RM300 lebih. hehe. Banyak betul untung makcik tuu yer.

Ada sape2 yang nak cuba tak jus monavie nie. Sape yang ada sakit2 tuu mmg elok minum jus nie. Jus Monavie nie susah sikit nak dapat. so,sape2 nak cuba dan beli jus nie boleh contact sha kat fb SINI. . .

Sape2 yang tak tahu apa itu jus monavie boleh ke ENTRY INI. Jus monavie nie juga ada dalam 3 jenis dan khasiat setiap 1 botol. Boleh ke ENTRY INI untuk maklumat lanjut. Sha cuma share dgn korang semua. Sebab jus nie mmg banyak khasiat. Kalau tak elok sha pun tak berani nak promote.

Kita cuma ikhtiar untuk sihat semula. InsyaAllah dgn izin Allah kita akan sihat. Tapi kita kena banyak doa juga supaya cepat sembuh dgn penyakit kita tuu. Doa penting , usaha pun penting juga.

2 comments:

Yumida said...

byk khasiat minum jus ni kan...

follower ke 316

Nor Quraishia said...

yes. betul2. hehe ^.^v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...