Cara Mendapatkan Buffered Earning Dari Nuffnang

 


1. Update Blog
Sehari satu entry sudah memadai. Kalau ada masa lebih boleh update 2 or 3 entry sehari. Kalau tak dapat update sehari sampai 2 or 3 entry anda boleh update hari-hari. Update blog dengan info yang berguna supaya jika anda tidak update blog berhari-hari masih ada pembaca yang akan datang baca entry anda.

2. Hantar ticket kepada Nuffnang
Ini penting untuk dapatkan BE. Bila korang hantar ticket pada Nuffnang secara tak langsung pihak Nuffnang akan menyedari kehadiran blog korang kan. 

3. Kekalkan trafik blog
Kebanyakan blog yang dapat BE sebab dapat 1000UV dalam sehari. Sebenarnya tak juga. Ada yang 100UV sehari pun dapat BE. Tapi kena kekalkan la. Lagi bagus jika tingkatkan UV blog anda tuu yer. 

4. Letak iklan Nuffnang di tempat yang betul
Korang kena pastikan iklan Nuffnang diletakkan di tempat yang betul. Jangan salah letak. Dan pastikan 3 iklan tu letak dalam blog. Jangan letak 1 jer iklan. Kalau korang letak dengan betul cerah masa depan nak dapat BE dari Nuffnang :)

So,itu je tips yang Sha tau. Nanti Sha share lagi oke. Amalkan tips nie jika nak BE yer. Nak dapat BE nie kena usaha lebih sikit. Kena rajin tuu yang penting :)



2 comments:

antynid said...

akan dipraktikkan.. hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...