Maggi : Bestnya Kawen

Tadi buka youtube lepas tu ada pulak keluar advertiser pasal Maggi. Sape tatau maggi tu ape meh sini aku hempuk satu kali. HAHA. Maggi nie sangat sinonim dalam kalangan orang2 bujang. Kih3. Tapi sekarang bukan org bujang jer suka maggi. Setiap lapisan masyarakat semua suka makan Maggi. Tapi korang tak bosan ke makan megi style yang sama je setiap kali. Bukak pek maggi masuk perencah masuk maggi. Alahai,cuba pelbagai kan sikit cara memasak tuu. HAHA

Alkisahnya,aku sangat tertarik dgn iklan maggi nie haa tadi. Tau tak sekarang nie Maggi buat "Bestnya Kawen". Aku ingatkan anak2 dara nie sebelum nak kawen kena belajar masak maggi. Heran pulak aku. HAHAHA. So,biler da tgk iklan maggi nie baru lah aku tau maggi tu yang kawen. Adoi. Biul btul otak aku nie ! Aku dgn semangat dan terujanya cuba lah kawenkan maggi nie. Cuba tgk aku kawenkan  :D

 
Mula-mula. . . Aku tarik je pek tu dalam magkuk kat atas nie

Seterusnya, aku kawenkan Asam laksa dgn Tomyam. .

 Hokeyyy. . . Dah siapppp. . .

Sabar dulu. . . Pelbagaikan dan sedapkan maggi anda. huhu

Haaa. . Tu lar cerita maggi kawen nya. Siap dapat resepi lagi. Menarikkan ! Boleh pulak main campur2 kuah maggi. Tak terfikir plak aku ape rasanya. So,lepas nie boleh lah cuba. Nak mcm2 resepi boleh ke website maggi DI SINI okey. Selamat mencuba !

2 comments:

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum..

ingatkan apa tadi ruper nyer kawen kan maggie... iaitu maggie tu campuran antara dua rasa... ooo dah faham...

mselim3

Doka Habbo said...

nak tanya , ads tu dapat kt mana saya nak cari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...