Heart Contest by KI



Klik banner untuk join
Due Date : 30 June 2013
 
 
 

Untuk memenuhi syarat contest ini aku kena cerita tentang orang tersayang berserta gambar. First,nak kenalkan kawan2 aku dulu oke. Dari kiri Fifi , Pina , Ilyia , Quraishia ( aku la tu) ,Sabrina. Nie gambar yang terbaru kitorang keluar berlima. Kitorang mula berkawan sejak form 3. Pina,saya,sabrina pelajar baru la kat sekolah masa tuu. Disebabkan kat kelas tuu tak ramai melayu kami jadi rapat sehingga sekarang. 


 

Kami terlampau rapat sampai family pun dah kenal. Lepak and tidur kat rumah member. Selalu nye kitorang kalau nak hangout mesti keluar berlima. Tapi skang susah sikit nak keluar same2 sebab masing2 dah belajar jauh. Yang selalu keluar pun tuu haa gambar bertiga kat atas tuu. hehe. Kitorang selalu lah share citer mcm2. Suka duka kami kongsi bersama tau :D



 

Apa yang best kawan dgn dorang nie sebab diorang kelakar ! Tak sah kalau tak gelak kalau keluar same2. Kadang2 kalau dalam facebook pun kalau komen boleh tergelak guling2 la. Padahal depan lappy sorang2 jer. haha. Seronok dapat kenal dengan diorang nie. So,disebabkan entry nie terlebih panjang ckit so aku nak cakap aku sayang kawan2 aku nie. Harap2 boleh jadi SAHABAT hingga ke akhir hayat. I love you friends :)





1 comment:

purplelicios said...

Persahabatan sejati tak kan kemana insyaallah..
^^

http://ceritapija.blogspot.com/2013/06/heart-contest-by-ki.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...