BOSAN !

Huh ! b0san giler d0k uma s0rank2 nie. ALONG tade c0z g keje. AYAH g kl nan ACIK. ANGAH p0wn keje jgak. s0,aku yg ta keje nie d0k la uma cm 0rg b0d0o. bng0n2 jer pgy tdy tgk jam kul 8.50. alamak ! ta s0lat subuh lar. hee~ da bng0n tgk ALONG da g keje. aku p0wn pe lgy. 0n lapt0p la an.pas 2 g bs0h bju. bs0h pnggan mngkuk pe sume. pas 2 mngadap lapt0p smpai kul 12 lbeyh k0ot. tbe2 pr0t b'bnyi mntak mkanan. HAHA. maggi lar pe lgy. takan na msak nasi k0ot. aku s0rank je nak mkan. buang gas buang letrik nak msak an.hehe. s0,siap lar maggi t0myam aku. huu. da lme ta mkan maggi t0myam. dkat kul 1 bwu nak g mndy pgy.ish,anak dare pe la nie. haa ! aku kesah ape. pas 2 kupas la klit bwang 2 nak blender bwang 2 an. nak msak ty sng.hee~ aktiviti sterusnye,0n9 balik. waa ! b0san giler weyh. miaw aku pgy2 da kua date nan awek dy. ALONG ! blik la cpat. b0le gad0 lgy cm smlam.HAHA.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...