Kerja Online Part Time di Jobdirumah.com



Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pembaca sekalian. Dekat sini aku nak share 1 kerja part time untuk blogger. Bukan untuk blogger saja tapi untuk semua orang yang berumur 18 tahun ke atas sahaja yer. Sesiapa yang tiada pekerjaan tu lagi lah digalakkan. Jobdirumah.com menawarkan pekerjaan dari rumah. Anda boleh bekerja dari rumah,Cybercafe,McD atau di mana2 sahaja asalkan ada kemudahan internet.



Jobdirumah.com merupakan penyelia khidmat latihan asas dan sumber pekerjaan alternatif pada yang berminat. Perkhidmatan yang disediakan adalah panduan dalam bentuk penerangan bertulis dan video tutorial tentang bagaimana, cara apa, dan di mana hendak mencari kerja di rumah dari sumber-sumber yang betul. Untuk kemudahan ahli, Jobdirumah.com akan menolong mencari kekosongan baru dan dihantar terus ke email setiap pagi secara percuma. Jika ada kerja yang ahli fikirkan sesuai dengan kemahiran, ahli boleh buat permohonan kepada majikan.


Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Ramai yang bertanya Jobdirumah.com nie tak menipu ke. ? Dari segi pandangan aku sendiri Jobdirumah.com tidak menipu sebab aku sendiri dah dapat komisen. Alhamdulillah tak sampai sebulan dah dapat komisen. Tak percaya. ?? TENGOK SINI.

 Jika anda bekerja sebagai agen jualan anda akan dibayar RM20.00. Atau jika anda bekerja untuk menyelesaikan kerja yang ditawarkan upah yang diberi bergantung kepada kerja yang telah anda selesaikan. Bagi yang berminat sila DAFTAR SEKARANG. Untuk penerangan lebih lanjut boleh KLIK SINI :)


1 comment:

Akemal said...

semoga berjaya!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...